Re: Ranking??

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 15:05:28 MET DST

AcePL <ace@op.home.plzasiekantyspam> napisał(a):

> Obudowy? Mówię o dobrze zabezpieczonych plastikiem wymiennych modułach -
> sam doskonale wiesz, że w nich jakakolwiek stal będzie w zasadzie
cieniutką
> blachą. Laptopa się nosi, wozi czy co tam jeszcze - co będzie, jak przez
> nieuwagę coś położysz na tym module wymiennym? Cięższego. Jak wozisz
> laptopa - bagażnik, tylne siedzenie czy może autobusem? Masz torbę sztywną
> czy miękką? Gdzie wkładasz te moduły? Wewnętrzna czy zewnętrzna kieszeń?
> Ja bym się tych IBM-owskich po prostu bał brać ze sobą gdziekolwiek.

Dla mnie najwieksza zmora nie jest mozliwosc szkod wywolanych brutalnym
potraktowaniem modulu, ale pekajace lub zuzywajace sie zaczepy w jego
mocowaniu. Potem albo sam potrafi wypadac, albo gruchocze niemilosiernie
(nie mowie o poronionych pomyslach mocowan wymagajacych wozenia srubokretu).
Oryginalne moduly IBM-a maja bardzo wywazona relacje pomiedzy waga i
wytrzymaloscia. I jeszcze jeden drobiazg, wykonanie - przyjemnie popatrzec
na taka jakosc wykonania w czasach powszechnej tandety.

> Nie bardzo. Ale to co piszesz brzmi prawie jak "opancerzony laptop". Jaki
> to model?
> Ja mam zwykłego, cywilnego... Ale nie będę się przy swoim upierał do
> śmierci - modeli jest od groma i zawsze trafi się perełka.

To zaden specjalny model, tak zbudowana jest cala seria ThinkPad T41/42/43.
A jeszcze wczesniej w serii T2x (chyba tez T3x) korpus byl z kompozytow
tytanowych.
Pozdrowienia.