Re: Ranking??

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Mon 09 May 2005 - 12:18:47 MET DST

"Zbyszek" <zetzzet@poczta.onet.pl> napisał(a):
> "AcePL" <ace@op.home.plzasiekantyspam> wrote in message
> IBM

> Tutaj pier....sz za przeproszeniem. W 90% (to 10% to asekuracja) laptopow
> bedziesz mial touchpada jednej z 2 firm: Synaptics lub Alps. Generalnie
> Alps
> jest bardziej "ekonomiczny" i montuja go albo krzaki pokroju California
> Acces albo dobre firmy w nieudanych modelach.

Ale ja nie mówię, że touchpad jest wadliwy!! Ja napisałem że ich nie znoszę
- odczucie subiektywne, z którym nic nie da się zrobić. Najnowsze są
rzeczywiście łądniejsze, większe (i te paski scrollowania z boku i na dole)
ale dalej nieergonomiczne... Przynajmniej dla mnie. Dlatego mam kupioną
mysz bezprzewodową do laptopa z odbiornikiem na USB. Malutką, zgrabniutką,
optyczną.
A szlag mnie trafia, jak sam touchpad jest poniżej poziomu obudowy o 0,5 cm
a przyciski są wielkie i wystają z niej na 0,5 cm. I trzeba trzymać rękę
nad tym wszystkim bez żadnego podparcia, bo jak chcesz ją położyć to albo z
boku i przyciski obsługiwać drugą ręką albo delikatnie, żeby czasem tych
przycisków nie nacisnąć. Tak ma większość ThinkPadów, Niektóre Acery i
prawie wszystkie Aristo... I może jeszcze jakieś... :-)
Ale mówiąc szczerze to detal. W zasadzie nie powinienem był o tym wspominać
;-)

> A co do obudowy modulow to nie bardzo rozumiem co masz na mysli - to sa
> normalne napedy z dokrecona ramka HP/IBM/Dell, chyba ze masz na mysli ta
> naklejke, ktora IBM okleja firmowane przez siebie czesci?

Mam na myśli obudowę z plastiku, przez którą moduł jest sześciennym (mniej
więcej) pudełkiem o grubości 2,5 cm. gdzie jedynym wystającym elementem
jest złącze. Reszta jest zabudowana - wyjmując moduł po prostu zostaje
wielka dziura z przododołu laptopa.
Teoretycznie, bo zawsze coś jest tam włożone

AcePL