Re: Ranking??

Autor: KaNo <fluor.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 May 2005 - 03:34:14 MET DST

AcePL <ace@op.home.plzasiekantyspam> napisał(a):

> Napisałem przecież, że osobista i dlaczego IBM tak nisko...

> Ja też wg doświadczeń - miałem laptopy firm HP, Compaqa, Ibm, Dell,
Toshiba
> (mój pierwszy laptop to Toshiba Satellite z 2000 roku... z Celeronem 600)
> funkcjonalnie najlepsza była Toshiba, potem HP, potem Compaq... Najdłużej
> miałem - i nadal mam - HP i to właśnie HP jest moim ideałem - porządnie
> wykonany (mogę go podnieść trzymając tylko za LCD), zamiast wymiennego
> napędu mogę włożyć DRUGĄ baterię bez przerywania pracy, wszystkie moduły
> (cdrom, fdd, bateria) są w porządnych plastikowych obudowach (nie to co
IBM
> - aż strach wziąć do ręki tak krucho wyglądają), dużo miejsca do podparcia
> rąk, touchpad+stickpoint (nie znoszę touchpadów, a IBM-owskie doprowadzają
> mnie do szału) i tak dalej...

Jakiego IBM-a miales? Jakie porzadne PLASTIKOWE obudowy? Wiele takich
rozpadlo mi sie po dluzszym uzytkowaniu. Nawet Dell (mimo mojej wysokiej
oceny) nie jest niestety pod tym wzgledem wyjatkiem. Wymienne moduly IBM-a
sa ze stali nierdzewnej(mozna takze je przekladac bez wylaczania, lacznie z
dodatkowa bateria). Natomiast LCD w obudowie z kompozytu magnezowego
przymocowane jest do korpusu z wlokien weglowych przy pomocy stalowych
zawiasow. Znasz lepsze i trwalsze rozwiazanie?
Pozdrowienia.