Re: Ranking??

Autor: AcePL <ace_at_op.home.plzasiekantyspam>
Data: Sun 08 May 2005 - 22:32:55 MET DST

":: Solana ::" <solanasun@hotmail.NO-SPAM.com> napisał(a):

> Jestem bardzo zdziwiona ta kolejnoscia! Wg mnie:

Napisałem przecież, że osobista i dlaczego IBM tak nisko...

> 1!!! Dell
> 2 IBM
> 3 HP/Compaq, Siemens
> 4 Acer, Toshiba.....
>
> (wg doswiadczen i cen)

Ja też wg doświadczeń - miałem laptopy firm HP, Compaqa, Ibm, Dell, Toshiba
(mój pierwszy laptop to Toshiba Satellite z 2000 roku... z Celeronem 600) i
funkcjonalnie najlepsza była Toshiba, potem HP, potem Compaq... Najdłużej
miałem - i nadal mam - HP i to właśnie HP jest moim ideałem - porządnie
wykonany (mogę go podnieść trzymając tylko za LCD), zamiast wymiennego
napędu mogę włożyć DRUGĄ baterię bez przerywania pracy, wszystkie moduły
(cdrom, fdd, bateria) są w porządnych plastikowych obudowach (nie to co IBM
- aż strach wziąć do ręki tak krucho wyglądają), dużo miejsca do podparcia
rąk, touchpad+stickpoint (nie znoszę touchpadów, a IBM-owskie doprowadzają
mnie do szału) i tak dalej...
Podobnie, choć nie tak dobrze jest w Dell-u.

> Czekam wlasnie na odbior mojego drugiego Della. Trzecim z tej firmy
> bedzie
> pewnie laptop..
> Mialam wczesniej 2 laptopy IBMy i 1 Siemensa. Juz ich nie mam.........
> :-(

> magda

Sam napisałem że miałbym już ślicznego Della gdyby nie chwilowy brak
gotówki...

AcePL