Re: warto zmieniac?

Autor: Darek <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 22:03:53 MET DST

> Witam :))
> Hheeheh noo ja mam prawie identyczny sprzet :D
> Także miesiąc temu złożyłem zestawik na Pentium 630 (3,0GHz). na płycie
> takiej samej, czyli Asus P5AD2-E Premium. Mam zastosowany na procku,
> niestety drogi, zestaw Thermalright'a XP-120 + 120mm Papst, kręcący sie
> 1200 obr/min i normal mam (po kilku godzinach pracy) w idle 50 stopni
> (wskazania asusProbe) oraz w stresie max jaki udało mi się to 61 stopni.
> Wiem że to dużo, ale nie mam w obudowie żadnych innych wentyli, tylko
> NIESŁYSZALNY, dosłownie, PAPST na procku i 2 wentyle 80tki, SŁYSZALNE
> [...]

Dzieki za informacje.
Faktycznie w seri 6xx temperatury sa mniejsze niz 5xx jednak z tego co widze
to wciax prescot grzeje sie. U mnie na Pentium 2,4C Northwoodzie w idle mam
31-33 stopni na BOXowym wiatraku i do tego zwolnionym do 1800obr/min. Lecz
zauwazylem ze macie nie standardowe wiatraki, a ciekawy jestem jaka jest
temperaturka na intelowskim wiatraku, heh... az boje sie pytac ;)
BTW macie swietna plyte! Ja niestety o 925xe moge tylko pomarzyc :)

Pozdrawiam. Darek