Re: warto zmieniac?

Autor: Marcin 'Zyga' Rudnicki <zygusiek_at_club.chip.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 21:34:59 MET DST

Użytkownik "logic7" <logic7@REpoczta.MOonet.VEpl> napisał w wiadomości
news:Xns9650D6A5F3FE3logicmen@62.87.244.35...

> Witam,
> Jakis miesiac temu zlozylem zestaw na Pentium 640 (3,2GHz). Komputer
> chodzi prawie non-stop, temperatury sa przewaznie na poziomie 36-38
> stopni w stresie maks jaki udalo mi sie odnotowac to 49 stopni
> (wskazania podawane przez SpeedFan'a/programik AsusProbe oraz BIOS).
> Plyta Asus P5AD2-E Premium . Chlodzenie procesora to Zalman
> CNPS-7700Cu, w obudowie kreca sie jeszcze dwa wentyle, jeden
> wyciagajacy 120 mm i jeden wciagajacy, dmuchajacy na procesor 92 mm.
> W zasilaczu mam dwa wolnoobrotowe 80 mm wentylki (Tagan Tg- 420).
> [...]

Witam :))
Hheeheh noo ja mam prawie identyczny sprzet :D
Także miesiąc temu złożyłem zestawik na Pentium 630 (3,0GHz). na płycie
takiej samej, czyli Asus P5AD2-E Premium. Mam zastosowany na procku,
niestety drogi, zestaw Thermalright'a XP-120 + 120mm Papst, kręcący sie
1200 obr/min i normal mam (po kilku godzinach pracy) w idle 50 stopni
(wskazania asusProbe) oraz w stresie max jaki udało mi się to 61 stopni.
Wiem że to dużo, ale nie mam w obudowie żadnych innych wentyli, tylko
NIESŁYSZALNY, dosłownie, PAPST na procku i 2 wentyle 80tki, SŁYSZALNE
wręczy wyjące, rozkręcające się po kilku godzinach do suszarkowych 3000
obrotów :((( w zasilaczu Chieftec 420-302. Dodatkowo Sata Baraqda 250GB
NCQ, która grzeje ok 41 stopni a wszystko to w obudowie Chiefteca LBX
(chyba tez masz taką?). Aha.. przesiadłem się z celerona 300@371 :DDDD LOL

Wracając do tematu to nowe Prescoty (czyt. 6xx) mają 85W w odróżnieniu do
reszty, czyli 115W "mocy".

Pozdrawiam

--
[   Marcin 'Zyga' Rudnicki   ]