Re: warto zmieniac?

Autor: Darek <dariusz.socha_at_op.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 20:36:46 MET DST

> Procek lepiej podkręć na 3GHz i będzie OK. Nie powinno być problemów.

Przyznaje ze zwolennikiem OC nie jestem, ale slyszalem ze 2,4c idzie na 3.0
ful stable.

> Grzałki prescotty raczej sobie odpuść (chociaż te nowe prescotty z
> oznaczeniem J na końcu są lepsze, ale oczywiście daleko im do
> chłodnych Athlonów 64). 64-bitowe procesory na razie nie są warte
> zachodu (praktycznie brak oprogramowania 64-bitowego). Ciekaw jestem w
> czym chcesz osiągnąć zysk, bo w niektórych zastosowaniach wymiana
> procka może nie dać żadnych odczuwalnych korzyści.

Jesli chodzi o te stare prescoty to bezdyskusyjnie masz racje. Natomiast w
serii 6xx podobno jest lepiej ale z uwagi na to ze na benchamrk.pl testu w
toku ów procesorow dlatego licze ze moze ktos z forumowiczow mial bliskie
spotkanie z takim prockiem.

> No i pamięć DDR2 -
> droga, a wydajność taka sama jak DDR.

No to fakt, przed chwila to samo stwierdzilem wiec juz zapomnialem o checi
zmiany na DDR2 :)

> Jeżeli już planujesz podstawkę
> LGA775, to konicznie kup płytę, która jest w stanie obsłużyć procesory
> dwujądrowe (I915/925 tego nie potrafią). Więc reasumując - kręcisz
> proca i nie zaprzątasz sobie głowy wymianą, bo zysk w wydajności nie
> będzie duży, a kasa na to wydana będzie spora.

Jeszcze przemysle, natomiast wciaz bardzo licze na osobiste odczucia
posiadaczy p4 6xxx na lga 775.

Darek