Re: Jak nagrać płytke bootującą Win XP

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 20:00:54 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@wywalto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns96507C3D1666Ambien@127.0.0.1...

> Zalecam jednak pisac spokojniej i wiecej kultury. Przemysl to.
> Leszek to taki bardzo specyficzny gatunek trolla - rzadki, bo spokojny
> i kulturalny

Mądrze napisałeś, też chciałem coś podobnego, ale nie wyszlo. Leszek jest
moim zdaniem mądrym, inteligentnym facetem, tylko za duzo siedzi przy
komputerze, stara się wciągac w dyskusję, jakby miał żonę i dzieci to by
sie bardziej streszczał. Czajson tez miał rozsądne wypowiedzi, było mi
przykro, ze tak się zachował.