Re: Jak nagrać płytke bootującą Win XP

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 12:12:47 MET DST

Czajson <private@exit.pl> wrote:

> O czym Ty kurwa pierdolisz? Ta grupa nie ma nic wspólnego z
> programami. BTW bez ogródek wkurwiasz mnie już więc żegnam Miodek.
> Wypad do zjebanych humanistów.

            Zalecam jednak pisac spokojniej i wiecej kultury. Przemysl to.
Leszek to taki bardzo specyficzny gatunek trolla - rzadki, bo spokojny
i kulturalny, ale na dluzsza mete bardzo meczacy jesli chcesz wdawac sie
w te tasiemcowe dyskusje, czesto offtopicowe. Sam to przerabialem kilka
miesiecy temu. Wydaje mi sie ze po prostu ma bardzo duzo wolnego czasu
i malo realnych znajomych, ale nie chce sie tu bawic w domoroslego
psychologa. Chocby z tego wzgledu nie rzucaj na niego miesem, a po prostu
zignoruj. Nie polecam od razu plonkowac - jak pisalem - jest zrownowazony,
czego nie mozna napisac o Twoim poprzednim poscie, czasami cos ciekawego
napisze. Najlepiej sprawdza sie IMHO maly, ujemny score. Tak, by
przegladnac sobie te posty w chwili wolnego czasu, jesli oczywiscie ma sie
na to ochote.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938