Re: Czy HDD Samsung SP1604N to model z tych lepszych?

Autor: WindowsMen <kuri.ZrOb.CoS.z.TyM_at_op.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 16:41:47 MET DST

Dnia Sun, 08 May 2005 16:13:29 +0200, RoboD napisał(a):

> Niżej w wątku ludzie piszą, że jest jednak cichy, więc jak to jest!?
> Osobiście słyszałem jednego Samsunga 120 GB i podczas dnia w pokoju,
> trudno było usłyszeć pracę głowic... Jak dla mnie był to poziom
> dźwięku więcej niż do zaakceptowania, a należę raczej to grupy ludzi
> ceniących cichą pracę komputera.
Witam.
Ja tylko się opieram na tym sprzęcie co osobiście posiadam. Pytałem
się kolegi (posiada identyczny model) i ma to samo. Tu na grupie tek samo
jak ty słszałem różne wersje na temat obecnych Samsungów, że albo bardzo
ciche albo głośne. Dlatego patrz na opinie/słuchaj tych co na składaniu
komputerów zarabiają i jest to dla nich chleb powszedni. Ważne jest
też zdanie serwisanta (a może przedewszystkim?) Dysk to 80GB PATA bufor
8MB (nazwę producenta mam na kocu języka eeehhh :P) Pozdrawiam.

P.S.
Ale tak na marginesie. Za te pieniędze, porównanie CENA/JAKOŚĆ,
wydajność jestem w stanie to przeboleć. Pozatym zawsze jest 3 letnią
gwarancja. Generalnie odzywa się tylko wtedy gdzy przenosze np.
pliczki po ~700MB pomiędzy dwoma partycjami.