Re: Czy HDD Samsung SP1604N to model z tych lepszych?

Autor: Adam <kdsam_at_plks.gf>
Data: Sun 08 May 2005 - 18:04:37 MET DST

RoboD napisał(a):

> Jako, że parametr _głośność_ jest wysoce subiektywny, porównaj go może do
> tego co wydają z siebie Caviary.

sprawa ma sie tak, oczywiscie subiektywnie

mam
seagata 80tka ata - nieslyszalny choc ma juz hihi ze 3 lata
rocznego samsunga 80 ata - tak samo jak seagate albo i ciszej
3 miesiecznego samsunga 160 sata, dzwiek obracajacych sie talezy to
jakis zart, dla mojego ucha bardzo niemily, same glowice jak cie moge
zreszta mozna ich ruch 'wyciszyc' programowo.

wydaje mi sie ze im wiecej talezy tym to wszystko gorzej dziala, plus
samo sata tez jest in minus, przynajmniej od chwili gdy pokazaly sie
dyski sata to sa glosniejsze od braci ata, choc co to ma do rzeczy to
nie wiem i tak byc nie powinno