Re: Czy HDD Samsung SP1604N to model z tych lepszych?

Autor: Leif <belor_usun_to__at_neostrada.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 14:44:55 MET DST

Sun, 08 May 2005 13:37:49 +0200, na pl.comp.pecet, PSYLO napisał(a):

> Tak, myślę, że ten będzie OK.
>
> Sam mam w tej chwili w domu 160GB Samsunga (model SP1614N, różnica
> polega na 8MB Cache) i bardzo go sobie chwalę jak do tej pory.
> Kilku osobom poleciłem dyski Samsung i ci również mają teraz podobną
> opinię do mojej. Trafił się tylko jeden zwrot, egzemplarz wadliwy
> fabrycznie, wymieniony bez problemu.
>
> Jest bardzo szybki, mało się grzeje. Mogę też śmiało powiedzieć, że jest
> cichutki. Z tych dysków które u siebie miałem tylko Barracuda IV
> wydawała mniej dźwięku. Pozostałe (nowe Seagate, WD) były wyraźnie
> głośniejsze.

Zgadzam się, ja mam SP0812N i bardzo sobie chwalę. Szybki, cichy, zimny i
tani. A ci, któzy twierdzą, że Samsungi to "syf", który nie wytrzyma 3 lata
najczęściej nie wiedzą o czym piszą, nawet producent daje teraz 3 letnią
gwarancję. miałem wcześniej Seagate'a i pochodził półtora roku, czy to
oznacza, że Seagate to syf? Niekoniecznie - może miałem pecha ;)

--
pozdrawiam,
Leif