Re: Czy HDD Samsung SP1604N to model z tych lepszych?

Autor: PSYLO <psylo_at_to.prosze.wyciac.o2.pl>
Data: Sun 08 May 2005 - 13:37:49 MET DST

RoboD napisał(a):
> No właśnie, ostatnio na grupie przewija się dużo pozytywnych opinii na
> temat nowej produkcji dysków Samsunga. W związku z tym mam pytanie, czy
> model tegoż producenta: SpinPoint 160 GB SP1604N (7200) ATA/133 należy
> już do tej lepszej serii, czy może trzymać się od niego z daleka?

Tak, myślę, że ten będzie OK.

Sam mam w tej chwili w domu 160GB Samsunga (model SP1614N, różnica
polega na 8MB Cache) i bardzo go sobie chwalę jak do tej pory.
Kilku osobom poleciłem dyski Samsung i ci również mają teraz podobną
opinię do mojej. Trafił się tylko jeden zwrot, egzemplarz wadliwy
fabrycznie, wymieniony bez problemu.

Jest bardzo szybki, mało się grzeje. Mogę też śmiało powiedzieć, że jest
cichutki. Z tych dysków które u siebie miałem tylko Barracuda IV
wydawała mniej dźwięku. Pozostałe (nowe Seagate, WD) były wyraźnie
głośniejsze.

--
Psylo