Re: Vivo

Autor: bezrobotny <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Sat 07 May 2005 - 19:11:44 MET DST

koledzy mają rację, stery pod windę 98 nie zawierają
sterowników do przechwytywania wideo, a co do programu to
ponoć najlepszy iu_VCR... mi się tylko wydaje, że ten VIVO
wprowadza jakieś wygładzanie krawędzi (ktoś już chyba o tym
wspominał) i obraz jest wyraźnie nieostry (no chyba, że ktoś
już niedowidzi od ciągłego grania)... chyba, że ja coś może
źle ustawiłem?