Klawiatura Dell CPx - niedzialajace i podwojne litery

Autor: cyx <misioo_at__mam_dosc_spamu_polbox.com>
Data: Fri 06 May 2005 - 17:56:56 MET DST

Witam

Przeszukalem archiwum i znalazlem jednego posta na ten temat ale bez
odpowiedzi, moze tym razem znajdzie sie ktos kto wie jak rozwiazac taki
problem:

Mam laptopa takiego jak w temacie. Kiedy pisze jakis tekst litery bardzo
czesto wbijaja mi sie podwojnie. Troche (czyt. baardzo) mi to uprzykrza
zycie (jestem w trakcie pisania mgr-a). Poza tym przestaly normalnie dzialac
klawisze lewy ctrl i shift, dzialaja tylko wtedy kiedy sie je wciska z
ogromna sila. Podbnie zaczyna sie dziac z prawym alt-em.

Bede zdejmowal klawiature i przeczyszcze styki, ale moze ktos juz zwlaczyl
podobny problem i ma jakas rade, sugestie co powinienem zrobic.

Acha... nie jest to porblem, na ktory narzekaja niektorzy uzytkownicy
Dell-ow, z niedzialajaca linia klawiszy od F8 do przecinka, te klawisze
akurat, dzieki Bogu, dzialaja bez zarzutu.

cyx
Pozdrawiam