Re: Laptop "reprezentacyjny" :)

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 17:48:04 MET DST

P. wrote:
> Mam prośbę do grupowiczów, aby polecili mi konkretne modele, ewentualnie
> brandy, o których śmiało można powiedzieć, że są *reprezentacyjne*.
> Laptop będzie stał w wyeksponowanym miejscu, podczas licznych konferencji,
> zatem liczy się *przede wszystkim* wygląd. Ważne aby był niewielkich
> rozmiarów, stosunkowo lekki oraz cechował się ciekawym designem :)

A więc:
Jeśli x86 to:
Sony VAIO z serii S - dobrze wyposażony, mały i LCD 16:9 (niestety
niedostępny w Polsce):
http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/en/-/USD/SY_BrowseCatalog-Start?CategoryName=cpu_VAIONotebookComputers_SSeries&Dept=computers

Jeśli niekoniecznie x86 to:
PowerBook G4 (aluminiowa obudowa):
http://www.apple.com/powerbook/index12.html

Ładniejszych laptopów nie widziałem (w rzeczywistości oczywiście) - co
nie znaczy, że takowe nie istnieją :)

--
www.tomsiu.prv.pl // konf QoS i pl_firmwarwe USR9105
Tlen.pl: t3o | JID: teo@chrome.pl | MSN: mail me