Re: problem z narywaniem pod winXP

Autor: krzyg <gientke_at_wp.pl>
Data: Fri 06 May 2005 - 00:59:09 MET DST

> A skąd nagrywasz? Line? Mikrofin?

Niestety wszystko nagrywa się z szumem, ale pod warunkiem, że jakiś inny
program do nargywania/playbacku jest uruchomiony - włąśnie do tego
doszedłem.
Podejrzewam, że nagrywanie jest 8-bitowe i stąd ten szum, a odtwarzanie
16-bit.
Chociaż z drugiej strony trochę dla mnie jest to dziwne, bo pod Win98
nie było z tym problemów. Może chodzi o DirectSound? Nie mam pojęcia.