problem z OC bartona 2500

Autor: aphex <none_at_none.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 20:38:01 MET DST

sprzet jak w sigu.
Próbowałem podkrecic swojego procka na 11x200mhz, odpaliłem 3dmarka2001 i po
2 tescie wychodzi z niego i wywala błąd, przestrawiłem wiec vcore w biosie z
1.65 na 1,7 (to samo wiec dałem 1,75v i tez wywala bledy. Niema zadnych
zwisów, restartów itp, ale te błędy. Pamięci po podkreceniu przetestowałem
programem memtest86 i zadnych bledow nie wykrył i przeszedł przez test,
odpalałem tez cpuburn na jakies 1h i nic a nic nie wywaliło, temp. w normie
około 48'c w obciazeniu. Zasilacz wykluczam bo wielu znajomych ma taki sam i
do tego o wiele bardziej prądożerny komp niż ja, pozatym kontroluje
napiecia, sa w normie.
Przy podkrecaniu pamieci probowałem dawac na 9-3-3-3 takze na 12-3-3-3 i nic
to nie dawało.
Na koniec sprobowałem tez ustawienia fsb 191mhz (2100), myslałem ze bedzie
ok ale po 30 min grania wywalił znowu błąd.

moze jakies porady, sugestie, ale sensowne ?

--
gg:2048838;  www.aphextwin-rephlex.com
Soltek FRN2-L; Barton 2500+; 2x512ram;