Re: Problem z instalacja Windowsa na dysku SATA - nietypowy przypadek

Autor: John <johndoe_at_spamonet.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 18:24:53 MET DST

Cześć.
"dpra" <dpra.no.spam@no.spam.gazeta.pl> wrote in message
news:d5dfgb$qtc$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Ponawiam moje pytanie sprzed kilku dni. Byc moze grupowicze przeoczyli moj
> post lub nie istnieje rozwiazanie mojego problemu. Chcialbym sie upewnic.

Mało danych.....
1. Czy system jest w jakikolwiek sposób podkręcany?
2. Czy Jesteś Pewien że dysk SATA jest sprawny?
3. Czy sterowniki które Instalujesz, na 100% działają?

Dokładnie takie objawy które Opisujesz powoduje podkrecanie procesora, a
zwłaszcza pamięci... Nie zawsze, ale bardzo czesto. W wielu przypadkach
wystarczy ustawić w biosie wsystkie opcje dotyczace pamięci i procesora na
auto. Niekoniecznie tak będzie w Twoim przypadku.
Pozdrawiam