Problem z instalacja Windowsa na dysku SATA - nietypowy przypadek

Autor: dpra <dpra.no.spam_at_no.spam.gazeta.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 17:55:18 MET DST

Witam
Ponawiam moje pytanie sprzed kilku dni. Byc moze grupowicze przeoczyli
moj post lub nie istnieje rozwiazanie mojego problemu. Chcialbym sie
upewnic.
Mam plyte glowna MSI K8N Neo FSR i dysk Seagate 120GB SATA 7200 8MB.
SATA w biosie wlaczone i ustawione bootowanie z tego napedu. Podczas
instalacji Windowsa XP Pro SP2 dodaje sterownik z dyskietki (F6),
dolaczony do BoMo. Instalator wykrywa dysk, zaczyna kopiowac pliki potem
nastepuje "standardowe" ponowne uruchomienie komputera (przed przejsciem
do graficznego instalatora) Po ponownym uruchomieniu dostaje komunikat
"brak systemu operacyjnego" i koniec. System bootuje z tego uzadzenia
napewno, bo jesli odlacze wszystki napedy to mam angielski komunikat z
biosu. Sprawdzalem, na tym dysku sa skopiowane pliki, pozakladane
katalogi itd, wszystko wyglada prawidlowo. Dysk sprawny 100%, CD z
systemem rowniez. Windows na starym dysku PATA instaluje sie i dziala
dobrze.

Prosze o wskazowki, przyznam ze skonczyly mi sie juz pomysly.

pozdrawiam.