Re: Notebook i praca w domu

Autor: Johny34 <hiagaranode_ptf_at_wp.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 14:24:44 MET DST

Użytkownik "wieniuszka" <wieniuszka_tego_nie@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:427937ab$0$27722$f69f905@mamut2.aster.pl...

> W instrukcji do mojego fujitsu pisali, ze bateria jest 'w pelni sprawna'
> przez 500 cykli ladowania.
> A co do przechowywania baterii poza notebookiem pisali, zeby nie
> przechowywac dlugo nieuzywanej baterii kiedy jest naladowana (tzn.
najpierw
> rozladowac a potem wyjac).
> pzdr
> --
> This sentence is false.
> Pozdrawiam
> wieniuszka

Z tego co ja slyszalem to nie powinno sie zostawiac rozladowanej baterii (bo
moze sie potem nie chciec "wzbudzic " do ladowania ponownie :/ ) ale nie
daje glowy ... Powinienes tez sprawdzic , w starych niektorych laptopach byl
taki problem , ze musialy byc wlaczane z bateria w srodku - bateria sluzyla
jako bufor ....or somth. Najlepiej Uzywac raz na tydzien .... na pozostale
dni baterie wyjmowac , i znow w ten sam dzien tygodnia wkladac.... zapytaj
na grupie : comp.sys.laptops ....