Re: Blueconnect w desktopie(?)

Autor: Green <zdrw.cotrzebausun_at_usunsecochcesz.gazeta.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 12:47:30 MET DST

W artykule <d5b5h4$9ok$1@news.onet.pl> jahu1 napisal(a):

> Ceny były z kosmosu. Myśle, że można znaleźć coś tylko nieco drożej od
> modemów Ery z zestawów. Jeszcze z miesiąc i na allegro będzie wysyp tego
> typu sprzętu. Na razie widze tylko same modemy GPRS bez WLAN i UMTS, np:

Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś poradził, jaki typ
modemu by pasował jako zamiennik tych -oferowanych przez ERĘ- ale mozliwy
do zakupienia w USA.
Miałbym taka mozliwość zamówienia zakupu.
Ale jaki typ? Nie znam innych, niż te- ujawnione przez ERĘ.

> Tego już wogóle nie rozumiem. Czyli niby ma się blueconnect i płaci się za
> czas każdego połączenia? Jakoś nie mogę się tego doczytać w regulaminie?

I masz rację. Zasugerowałem sie nieczytelną/niejasną/mylną
wypowiedzią któregoś z konsultantów-konsultantek ERY.
Jest tak, jak przeczuwałeś.

Mając WŁASNY modem, płaci się za usługę(121zł)
+ 1,22zł (jako abonament DATA)

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848,gg:1100100111000000111010