Re: Blueconnect w desktopie(?)

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 20:50:14 MET DST

Użytkownik "Green" <zdrw.cotrzebausun@usunsecochcesz.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:slrn.pl.d7hu6g.3vu3qcb.zdrw.cotrzebausun@AQUARIUS.AQUA...

> Nie, nie. Nie do końca tak.
> Koszty( w promocji):
> 1. Usługa 99+VAT = ~130zł

~121, trochę za mocno zaokrągliłeś.

> Tak.
> Ceny "własnych" kart podałem :)

Ceny były z kosmosu. Myśle, że można znaleźć coś tylko nieco drożej od
modemów Ery z zestawów. Jeszcze z miesiąc i na allegro będzie wysyp tego
typu sprzętu. Na razie widze tylko same modemy GPRS bez WLAN i UMTS, np:

> Ale....wtedy płaci się za czas KAŻDEGO połączenia z siecią.
> Taki "witz" ERY.... :\

Tego już wogóle nie rozumiem. Czyli niby ma się blueconnect i płaci się za
czas każdego połączenia? Jakoś nie mogę się tego doczytać w regulaminie?
http://www.blueconnect.pl/bc_promo1.html

> znaczy - kartę(?).

Modem do którego wsadzasz kartę SIM. W wypadku Ery jest to modem na karcie
PCMCIA.

pozdrawiam
jahu