Re: przepiecia, igły w sieci elektrycznej a sprzęt komputerowy

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 05 May 2005 - 06:51:58 MET DST

Użytkownik "sztefan" <sztefand@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:d5bcgb$p1i$1@inews.gazeta.pl...
> czesć wszystkim, pytanie jest takie czy jak podpiąłem monitor i kompa do
> upsa to czy skok napięcia/przepięcie może się przedostać przez np karte
> sieciową kablówki lub głosniki do komputera?

Tak, najlepiej jak głośniczki podepniesz również pod UPSa, a kartę sieciową
poprzez protect net.

> i drugie co to są za wtyczki w ups-ie do podpinania telefonu czy faksu,
> jakieś dziwne inne niż w gniazdku, czy tym wyjściem podepnę również kartę
> sieciową?

Być może jest to właśnie do podpięcia przewodu do karty sieciowej. Sprawdź w
instrukcji. Jeśli gniazdo ma 8 "bolców" to prawie napewno jest to do sieciówki
(w instrukcji powinno być wtedy oznaczone jako RJ45) lub jeśli ma 6 lub 4 to
jest do telefonu/modemu/faxu.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!