Re: 1 pytanko niekoniecznie na tą grupę...

Autor: Rafał <to.nie.jest.istotne_at_gdzies.w.pl>
Data: Thu 05 May 2005 - 01:54:39 MET DST

Użytkownik WindowsMen napisał:

> Witam.
> Sory, ale gdzie nie spytam tam albo mnie olewają, albo robi się EOT :/ Z
> góry wielkie thx za wyrozumiłość.
> A co potrzebuje? Mianowicie...MB, GB jakiś FTP na pliczki najlepiej
> bez limitów w wielkosci pliku no i jaiieś przyzwoite limity w
> transferze. No i najważniejsze chyba teraz... ma być free.
> Co polecicie mi prócz google.pl i innej grupy (oba mnie
> zawiodły :/)

gmail? gmail.google.com ;)
Zdaje się, że jest dostęp via FTP czy inny podobny do tego wynalazek, o
ile dobrze pamiętam to nawet można przeglądać zawartość katalogów na
ichniejszym serwerze i swoją krzynkę pocztową (obecnie 2GB nawet) jako
dodatkowy napęd.
Aby założyć skrzynkę potrzebujesz zaproszenia do założenia takowej od
kogoś kto już ma takową i ma wolne zaproszenia.

Pozdrawiam
Rafał