Re: Problem z dużym dyskiem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 04 May 2005 - 21:30:28 MET DST

Użytkownik "mkonst" <mkonst@et.put.poznan.pl> napisał w wiadomości
news:d5b760$cub$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Wojciech Brzeziński" <wojtek-b@go2.invalid.pl> napisał w
> wiadomości news:d5asdv$2nc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Podzieliłem dysk na trzy części (20, 10, 220) i do tej dużej już
> nie mam dostępu :(((
> Na szczęście większość danych jest na drugim kompie

Rozumiem, że od nowa ten dysk podzieliłeś? A dodałeś ręcznie do
rejestru wpis EnableBigLba=1 ? Bez tego klucza (i SP3 lub wyżej) każda
próba dostępu do obszaru położonego wyżej niż 137 GB zakończy się
niepowodzeniem, a jeśli będziesz tam próbował coś pisać, to zamażesz
sobie początek dysku. Rolą DDO jest "ogłupienie" systemu, żeby mu brak
tego SP nie przeszkadzał, ale cóż - DDO jak każda proteza ma swoje
wady...

--
M.   [MVP]              "Use Google, stupid!"
/odpowiadając zmień px na pl/