Płyta główna, czy karta graf?

Autor: komp <przewoz_pw_at_gazeta.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 21:36:31 MET DST

Mam problem, a właściwie moja koleżanka.
Wszystko się zaczęło, jak zaczęła pisać... pracę magisterską (wiadomo, że
coś musiało się stać i się stało).
Problem polega na tym, że komp w skłądzie Celek500 + 128MB RAM na płycie z
chipsetem Apollo pro plus i kartą graficzną 32MB (coś a'la TNT2) zaczął się
wieszać bez powodu w trakcie pracy z edytorem tekstowym.
Potem bywało, że system się podczas startu zacinał (Winda 2k) a teraz
dodatkowo podczas pracy zdarza się, że gaśnie monitor.
Jednym słowem (jak dla mnie) wszystko wskazywałoby na problem sprzętowy.
Jeszcze teraz u niej nie byłem, więc nie wiem jak to wszystko w praktyce
wygląda, ale wcześniej jakoś chodziło, w Biosie też było ładnie ustawione,
zero konfliktów itp.
Nie wiem zbytnio od czego zacząć i co to może być. Typuję wstępnie problemy
z płytą główną albo (po tym jak gasł monitor) z kartą graficzną. I o ile
grafę będę mógł u siebie sprawdzić, to płyty gł już nie mam gdzie, ani
zbytnio czym.
Macie jakieś pomysły, sugestie?
Byłbym wdzięczny.
komp