Re: Strzelajacy monitor

Autor: Tomasz Jurgielewicz <tom_at_a3.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 16:13:39 MET DST

>Dobra, ale jak mam 6 miechow gwarancji, to...

Gwarancja jest jednych z chwytów zwiększających atrakcyjność i jej
realizacja działa na zasadzie segregacji odpadów przez końcowego
odbiorcę.

>Jak mi sie za 6 miesiecy popsuje, to pewnie kupie LCD, (...) i pewnie bedzie mi sie cala transakcja oplacala...

Koszty "posiadania" zawierają też utylizację. Tu masz odpowiedź skąd
bierze się tak dużo używanych monitorów na wtórnym rynku, zamiast na
złomie.

Tom

Pełna oferta Nec, Eizo, Iiyama, Sony, HP
gg: 189335, skype: zpkmastiff