Re: 350 W z megabajta wystarczy?

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 04 May 2005 - 14:23:32 MET DST

Vituniu wrote:

> Nie, poniewaz im na tym po prostu nie zalezy.
> Nie dla tego, ze sa zli, podstepni czy cos... ;)
> Takie po prostu sa prawa rynku.

Pewnie to jakaś zmowa sprzedawców z serwisantami ;-) Gdyby współczesny
tani sprzęt padał tak często jak ten sprzed 10 lat - /mocno/ odbiloby
się to rentownosci serwisów.

> To widac powoli wszedzie. Nawet, kurna, kondensatory na
> plytch zdychaja szybciej niz kiedys (albo to moja paranoja
> sie odzywa).

To nie paranoja - starczy porównać produkty typu koreańskie panele LCD
IBM'a lub irlandzkie dyski Seagate'a z ich obecnymi odpowiednikami z
"tańszych" krajów dalekiego wschodu, zeby czasem dosłownie /zobaczyć/
różnicę w wykonaniu.

> Jeszcze troche i naprawde duzym problemem bedzie kupienie
> czegos dobrej jakosci, bo wszedzie zalega tania chinszczyzna.

W zasadzie teraz jako alternatywe masz już najczęsciej tylko "droższą"
chińszczyznę np. "Made in Taiwan" - w końcu też Chiny, tyle że nie
kontynentalne ;-)

> Pozdrawiam,
> Vituniu.

Pozdrawiam