Re: 350 W z megabajta wystarczy?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 04 May 2005 - 13:51:06 MET DST

> Taka dygresja mi sie nasunela, czy sprzedawcy w naszym kraju nie
> moglby dla wlasnego dobra sie zmowic (albo i zrobic to spontanicznie)
> i po prostu wogole wyeliminowac z asortymentu wszelkie
> pseudowynalazki zasilaczopodobne typu Megabajt i Codegen?

Nie, poniewaz im na tym po prostu nie zalezy.
Nie dla tego, ze sa zli, podstepni czy cos... ;)
Takie po prostu sa prawa rynku.

Od jakiegos czasu jest straszny nacisk rynku na cene.
Rynek jest juz niezle nasycony rozmaita elektronika
a sprzedawcow jest od groma i ciut ciut. Jedyne czym
mozna konkurowac, to cena.
Nie byloby to zle, gdyby tak fatalnie nie odbijalo sie
na jakosci.

To widac powoli wszedzie. Nawet, kurna, kondensatory na
plytch zdychaja szybciej niz kiedys (albo to moja paranoja
sie odzywa).

Jeszcze troche i naprawde duzym problemem bedzie kupienie
czegos dobrej jakosci, bo wszedzie zalega tania chinszczyzna.

Pozdrawiam,
Vituniu.