Re: Dyski twarde.

Autor: Jan P. Cieciński <jan_at_ciecinski.eco.pl>
Data: Wed 04 May 2005 - 12:08:49 MET DST

v napisał(a):

> Dyski SCSI odpadaja w mojej sytuacji. Dysk musi (co podkreslam) dzialac
> na magistrali PATA. Z tego co slyszalem od znajomego serwisanta to dyski
> WD czesto wracaja od klientow. Chcialbym wiedziec, co sadzicie o
> Seagate, czy tez dyskach Maxtor, albo Hitachi?

Witam!
Czyli chciałbyś kupić dyski tanie a niezawodne?
Niestety, takie zjawisko w przyrodzie nie istnieje. Kupno dysku to
loteria, kazdy producent ma serie pechowe i mniej pechowe. Racjonalnym
wyjściem jest kupno dysków (co najmniej 2) o najdłuższej gwarancji i
ustawienie w RAID 1, czyli mirror. Z praktyki oraz teorii wynika, że dwa
dyski nie powinny paść w jednym czasie. Ale Ty uparłeś się na RAID 0,
więc czarno to widzę.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl