Re: Wspolpraca: Eksport sprzetu komputerowego do Norwegii

Autor: John <johndoe_at_spamonet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 21:14:34 MET DST

"Piotr Wydymus" <motaboy@poczta.onet.pl> wrote in message
news:16gs9qxvmat6e$.l1nnwxo3e5jr$.dlg@40tude.net...

> Gdzie to znalazłeś? W Usenecie przyjęte jest, że możesz pisać po
> "polskawemu" zamiast po polsku (bez ogonków), ale nigdy nie słyszałem o
> jakimkolwiek usankcjonowaniu niestosowania się do zasad ortografii. Posty
> obrzydliwie kaleczące polski język należy tępić i tyle.

Niepisana zasada - tak jest od lat, chyba że ostatnimi czasy się coś
pozmieniało. Dyskutuje się merytorycznie. Czy brak jednej litery klasyfikuje
sie już do postu obrzydliwie kaleczącego polski język? Czy jeśli pisze
obcokrajowiec, powinien być tępiony za to że nie pisze gramatycznie i
ortograficzne po "naszemu"?
Nie spotkałem się z przypadkiem wytykania błędów naszym rodakom, piszącym na
zagraniczne listy dyskusyjne, a jakże strasznie kaleczącymi języki obce....

Pozdrawiam i dla mnie EOT.