Re: Jaka karta TV?

Autor: jerzy szczudłowski <jerzy_at_jedwab.net.p1>
Data: Tue 03 May 2005 - 20:07:18 MET DST

  Radek wrote:

> Jest 0 w sytuacji, kiedy obraz jest tylko odtwarzany i idzie w trybie
> Overlay bez żadnego przetwarzania, a wtedy obraz, delikatnie mówiąc, nie
> wygląda najlepiej.

Zdecyduj się o czym piszesz. O oprogramowaniu czy o karcie, bo moje
pytanie było o kartę.

> Jeśli chodzi o nagrywanie, to, sam Pan wie, że ponad 2 GHz procesor jest
> mile widziany, i to nie bez powodu.

Pod Linuksem wystarcza 1GHz do rozdzielczości 768x576/25 i strumienia
MPEG-4, na karcie z dowolnym obsługiwanym chipsetem (z korektą dla
SAA713x, który ma tylko 720px w poziomie).

Miałeś na myśli to, że oprogramowanie Leadteka nagrywa wydajniej niż
Avera? To trzeba było tak pisać od razu (a nie że karta jest
wydajniejsza) - teraz załapałem. Ale +2GHz to dla mnie żadna rewelacja
:P