Re: Chłodzenie Pentium 200 MMX

Autor: Michal Bien <mbien_at_wywalto.uw.edu.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 18:36:11 MET DST

Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl@wp.plNOSPAM> wrote:

> Oczywiście, że radiator (Titan sporawych rozmiarów) był gorący, ale
> efektów ubocznych nie było i komp cały czas chodził stabilnie na
> 500MHz. Fakt, że nie był on mocno obciążony, ale działał jak
> najbardziej stabilnie..

            Acha, czyli dwie rzeczy przemawialy na Twoja korzysc:
1. Male obciazenie - u mnie podczas kompilacji projektu [na K6-2+ 500
troche to trwalo i obciazalo CPU na maks] system stawal sie niestabilny
i sie wywalal.
2. Na swoim mialem wysoki i cienkozebrowy, ale o wymiarach zewnetrznych
gniazda SS7 [~70mm] radiator aluminiowy AVC. Szerszy na Epoxie EP58MVP3C-M
sie nie miescil, ze wzgledu na umieszczone w poblizu kondensatory - kiedys
nie przewidywano instalowania takich wielkich radistorow jak obecne monstra
w stylu Pentagrama 120 Cu, czy nawet Titanow D5TB.

> Ten radiator od Athlona jest zdecydowanie większy od tego co montowano
> na P MMX/K6-2.

            Ano wlasnie.

> Obudowa jakaś zwykła od optimusa (z fajnym zasilaczem
> Enlight), żadnych dodatkowych wentyli.

            Bo to byla obudowa Enlighta [w modelach Prestige] z logo Ocipusa.
Podobnie jak kiepsciutkie monitory Hyundai z ich logo. Ot, tak wyglada
polska "produkcja" komputerow - jak widac wystarczy do pisanian "produkt
polski" i zdobycia logo "Teraz Polska" ;>

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938