Re: odczyt temeratury

Autor: <lev_at_k>
Data: Tue 03 May 2005 - 17:58:07 MET DST

Picia wrote:
> No własnie że nie mam. Na początku miałem a teraz nie ma. Sterowników nie
> zmieniałem zmieniłem tylko chłodzenie na pasywne.
> Wydaje mi się że to było ogólnych właściwościach karty gdzie na dole jest
> tab "dodatkowe właściwości". Ale teraz jest nieaktywny.

Powinno tam gdzieś być - jeśli zmieniałeś na pasywne i masz 3-pin
wtyczkę wentylatorka GPU z monitoringiem/regulacja obrotów, to mozliwe
że karta "nie wykrywa" wspomnianego wentyla i stąd powiązany "zanik"
monitora temp. Rozwiązaniem może być np. spatchowanie BIOS'a karty
Nibitorem - ja dzięki temu mam monitoring na mojej GF 6200 Ledateka.

Pozdrawiam