Re: USB i PIO/DMA

Autor: Jawi <Jawi_at_poczta.fm>
Data: Tue 03 May 2005 - 17:28:04 MET DST

> Automatyczne wyłączenie DMA następuje w momencie wykrycia
> przekłamań transmisji.

no i też tak sobie myślałem, ale czego to wina? sam myślę że coś się dzieje
z płytą

> To też sugeruje jakieś przekłamania. Jeżeli podkręciłeś
> komputer -- zrezygnuj z tego. Dla pewności wymień taśmę IDE.
> Sprawdź zasilanie -- może zasilacz jest za słaby.

właśnie nic nie podkręcałem, nigdy się w to nie bawię szczerze mówiąc bo nie
mam takiej potrzeby
no może zasilacz...ale napięcia pomierzyłem pod obciążeniem przez jakąś
godzinkę włączone były dwa mierniki napięcia i ok wszystkow granicach normy,
chyba że wachnięcia napięcia są bardzo nieregularne i w ciągu tej godziny
nic się nie działo:(