Re: problem z myszką A4Tech (c.d.)

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 15:07:29 MET DST

> Po wymianie myszki (kupnie nowej) na PS/2 efekt ustapil. Nawiasem
> mowiac kupilem wtedy cos, co sie nazywa teraz (identyczne) A4Tech

A4Tech Presto 125 - sluzyla mi dzielnie przez chyba 3 lata (koszt ok
20zl) i sie zajechal lewy klawisz myszy. Kupilem dokladnie taka sama,
bo byla dla mnie baaardzo wygodna i po ok pol roku zaczyna glupiec.
Poprzedni post poszedl przedwczesnie, bo uderzylem przypadkiem myszka
w stol i sie wcisnal lewy klawisz ;-) (nie dotykalem go !)

--
pzdr.
MiW