Re: problem z myszką A4Tech

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 15:04:50 MET DST

> To nie to, to jest myszka kulkowa... Podlaczylem inną myszke -
> rowniez
> A4Tech - ale do portu szeregowego i wystapil ten sam problem....

Moze byc - myszka kulkowa tez w pewnym sensie jest optyczna ;-)
poniewaz rolki sa polaczone z takimi kolkami ze szprychami.
Fotokomorki (2 szt.) zliczaja te szprychy w miare obrotu.
Ale ja zapytam inaczej - w jakim 'wieku' jest mysza ? Moze to kwestia
wysiadnietej elektroniki. Kiedys moja 6-letnia myszka Primaxa (na
serialu) zaczela sie 'usamodzielniac' tj. czasami lezac sobie
spokojnie na biurku powodowala, ze kursor zaczal leciec w lewo
przyspieszajac. Jak sie ja ruszylo to juz bylo ok. Na innym komputerze
wystepowal identyczny efekt :)
Po wymianie myszki (kupnie nowej) na PS/2 efekt ustapil. Nawiasem
mowiac kupilem wtedy cos, co sie nazywa teraz (identyczne) A4Tech