Re: Jaka karta TV?

Autor: Radek <radosuaf_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 14:04:22 MET DST

jerzy szczudłowski napisał(a):

> [...]
>

> Lepszy niż Aver? Trudno uwierzyć, że domyślne oprogramowanie producenta
> jakiejkolwiek karty TV nadaje się do użytku. Ale mnie to akturat
> "rybka". bo tylko pod Windows.

Ja używam tunera głównie do oglądania TV i, jeśli chodzi o jakość
obrazu, to spokojnie dorównuje ona ChrisTV, a do nielicznych przypadków,
kiedy chcę sobie coś nagrać, program + XviD w zupełności mi wystarczają.

> A to jakieś herezje. Mniej czasu niż co? Bo ja mam aktualnie w
> komputerze dwie karty TV i każda zabiera 0.0 (słownie: zero) czasu
> procesora. Wyjątkiem jest oprogramowanie przetwarzające typu tvtime, ale
> wtedy to ono zabiera czas a nie karta.

Hmmm..... Myślę, że powinien się Pan orientować, że coś takie jak 0
zuzycia procesora nie sitnieje, skoro nawet odtwarzanie dźwięku w grach
    na kartach z procesorem dźwiękowym zabiera nawet do ok. 10% mocy CPU
(w zależności od CPU i karty oczywiście). A tutaj mamy do czynienia z
zamianą sygnału analogowego na cyforwy, usunięciem przeplotu, wysłaniem
danych do karty dźwiękowej itp. itd. Proszę zamiast Menadżera Zadań w
Windowsie użyć innego oprogramowania albo puścić jakiś prosty benchmark
z włączonym TV (o nagrywaniu nawet nie wspomnę) i bez niego.