Re: Jak nagrać płytke bootującą Win XP

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 13:06:38 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
napisał w wiadomości news:d57kaj$365$1@flis.man.torun.pl...

> "Janusz Kornaga" d57g2n$9hm$1@nemesis.news.tpi.pl

> Trudno zgadnąć. Mam całe sterty (różnych wersji) tego programu i z
> niektórymi
> poszło gładko, a inne były oporne.

Zbadam to empirycznie po pewnym czasie, ale mam przeczucie, ze nie zechce
zadziałać.

> W niektórych przypadkach wystarczyło
> odinstalowanie programu i porobienie pobieżnych porządków

Kiedyś tak próbowałem z programem Dumeter, czyściłem rejestr kilkoma
programami (Regcleaner, Registry Healer, Registry First Aid) i nic nie
pomogło, dalej wykrywał, że juz był zainstalowany. No cóż, chodzi o
pieniądze, muszą się starać. Zainstalowałem Netmeter i jestem zadowolony.

> Ciekawostka: :) CloneCD klonuje płyty, ale niektóre mechanizmy
> bezpłatnych programów do kopiowania płyt łudząco przypominają
> mechanizmy zawarte w CloneCD.

Możesz podać nazwę bezpłatnego programu do kopiowania? (nie do Linuksa), ja
żadnej nie mogę sobie przypomnieć, CDBurner XP Pro nie ma chyba opcji
prostego kopiowania.