Re: Jak nagrać płytke bootującą Win XP

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 03 May 2005 - 12:34:45 MET DST

"Janusz Kornaga" d57g2n$9hm$1@nemesis.news.tpi.pl

> Zastanawiam sie teraz, moze ktoś wie, jezeli ja ten trial CloneCD
> zainstalowałem i po uzyciu w tym samym dniu odinstalowałem, czy będę mógl go
> jeszcze kiedyś użyć, np. po miesiącu, czy wyswietli sie komunikat expired?

Trudno zgadnąć. Mam całe sterty (różnych wersji) tego programu i z niektórymi
poszło gładko, a inne były oporne. W niektórych przypadkach wystarczyło
odinstalowanie programu i porobienie pobieżnych porządków, to znaczy
wystarczyło oczyszczenie rejestru automagami typu AceUtilities i usunięcie
zbędnych plików, które nie zostały usunięte w trakcie deinstalacji, a czasami
trzeba było włożyć nieco więcej pracy i inwencji, i nie wiem dokładnie od czego
to zależało. (na przykład nie wiem, czy fakt, iż program został usunięty przed
zakończeniem okresu trialowego, miał znaczenie czy nie i nie wiem, czy miało to
związek z numerem wersji) Podobnie rzecz się miała z CloneDVD z tej samej stajni
co CloneCD. (akurat różnych producentów, którzy produkują programy o nazwie
CloneDVD CloneDVD jest cała masa)

W każdym razie -- bywają zdecydowanie trudniejsze (pod tym względem)
programy od CloneCD. :)

Ciekawostka: :) CloneCD klonuje płyty, ale niektóre mechanizmy
bezpłatnych programów do kopiowania płyt łudząco przypominają
mechanizmy zawarte w CloneCD.

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'