Re: Jaka karta TV?

Autor: Radek <radosuaf_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 03 May 2005 - 00:08:31 MET DST

ToMasz napisał(a):

> i oprogramowanie
>
> _no chyba Cie pogieło_ !!!! pokaz mi chociaz jeden plus tego porogramowania!
> mam taką karte i ci do sprzetu - zgadzam sie, jest zajebisty, ale program do
> obsługi? masakra
> nie da sie przeskoczyc z 11 kanału na 37 (numerki przkładowe)
> nie da sie wyszykiwac recznie
> nie da sie zrobic prostego backupu zaprogramowanych kanałów
> Nie da sie przełączac mono - stereo, brak sygnalizacji stereo
> jak "nagrywasz" cokolwiek, wcisniecie STOP jest obowiazkowo połaczone z
> PLAY!
> [...]
1. Sprawdż, czy masz najnowszy soft, ostania wersja jest chyba z marca
2005, do ściągnięcia ze strony Leadteka.
2. Przeskakiwanie kanałów - nigdy nie miałem z tym problemów
3. Insert channel albo Add channel - można podać częstotliwość.
4. Backup - tu faktycznie wtopa.
5. Hmmm... a używałeś klawisza S? :)
6. Zamienniki - najlepszy jest ChrisTV (wersja Lite jest freeware),
chociaż jak masz siłę do DScalera (też freeware), to potrafi się
odwdzięczyć ŚLICZNYM obrazem...
7. Soft nie jest cudny, ale jeśli go porównać do softu np. Avera, to
wypada przy nuim olśniewająco. Z tzw. firmowych, standardowych programów
jest dla mnie the best.

Pozdrawiam.