Re: Jaka karta TV?

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 19:42:15 MET DST

Radek wrote:
> Leadtek WinFast 2000XP Expert - ma najlepszy chip (wysoka jakość
> obrazu i stereo NICAM)

 i oprogramowanie

_no chyba Cie pogieło_ !!!! pokaz mi chociaz jeden plus tego porogramowania!
mam taką karte i ci do sprzetu - zgadzam sie, jest zajebisty, ale program do
obsługi? masakra
nie da sie przeskoczyc z 11 kanału na 37 (numerki przkładowe)
nie da sie wyszykiwac recznie
nie da sie zrobic prostego backupu zaprogramowanych kanałów
Nie da sie przełączac mono - stereo, brak sygnalizacji stereo
jak "nagrywasz" cokolwiek, wcisniecie STOP jest obowiazkowo połaczone z
PLAY!
bez przesady, to najgorszy program jakiego używam
co gorsza, zaden zamiennik, u mnie nie dział aprawidłowo.....

. Sam mam taką i szczerze