Re: funkcja VSync?

Autor: 666 <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 20:31:56 MET DST
Message-ID: <d55rbd$o43$1@news.lublin.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
news:d55pbo$37s$1@atena.e-wro.net...
>
> Użytkownik "666" <szescszesc66@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> news:d55ofi$lf3$1@news.lublin.pl...
>>
>> Użytkownik "maX" <aver@_out_of_spam_interia.pl> napisał w wiadomości
>> news:d55nmq$2nm$1@atena.e-wro.net...
>> > Przy włączonym V-sync dochodzi jeszcze jedna rzecz. Przy użyciu
> podwójnego
>> > buforowania (standardowe rozwiązanie w grach, w kartach Ati można
> wymusić
>> > triple buffering) wynik fps jest automatycznie ograniczany do
> całkowitego
>> > podzielnika wartości odświeżania. Czyli dla monitora 60Hz, fps może
>> > wynosić
>> > 60 potem 30,20,15 itd. W praktyce wygląda to tak że komputer może
>> > przeliczyć
>> > 55fps ale przy wlączonym Vsync będzie tylko 30fps. Przy Vsync Off
>> > oczywiście
>> > tego nie będzie (fps będzie się zmieniał płynnie)
>> >
>>
>> A skad takie informacje?
>>
>
> Z paru miejsc. Sam się (mocno) zdziwiłem jak usłyszałem to pierwszy raz,
> ale
> sam zasiadłem do testów i faktycznie tak jest.
>

Nie wychodzi mi to - wlaczam gre z vsync i jest 38 klatek. Jak to wyjasnisz?
Received on Mon May 2 20:30:16 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 02 May 2005 - 20:51:02 MET DST