Re: Jaki komputer do 3000zl bez monitora?

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 18:35:09 MET DST

Użytkownik "Jolly Roger" <NOSPAMmach82_xl@wp.plNOSPAM> napisał w wiadomości
news:1xtnm3ume0rl4$.1jxqq4o8q6h2z$.dlg@40tude.net...

> 600 Mhz? Nie kumam ;) Wracając jednak do FSB - 9x300=2.7

FSB300 czyli efentywne 600 :) Jak mój Barton - FSB200 efektywnie 400

> NF4 ultra też NCQ obsługuje.

I kosztuje niewiele mniej :)

> Nawróciłeś się już? :)

Eee nie mam do czego :) na socketA nic extra cenowego nie mają, a na s939
mam już swojego faworyta MSI K8N Platinum

> No wiesz, może myślą przyszłościowo? BTW, te barracudy NCQ są niestety
> głośne. Legenda Seagate umiera.

Nie tylko NCQ. Dlatego się swojej ostatniej pozbyłem (zeria 7200.7). Szkoda
tylko, że nie umierają z nią fanatycy twierdzący że "Seagate jest najlepsze
bo mam 3 takie dyski kilka lat i są ciche". Tylko przez te kilka lat się
zmieniła technologia i są okropnie głośne. Mój Maxtor jest bardziej cichy.

> Swoich uprzedzeń dotyczących sprzętu komputerowego jest się ciężko
> pozbyć. Jak raz się na czymś przejedziesz, to sprzęt tego

To nie dlatego. Przy sA Gigabyte odpadają ze względu na rozmieszczenie
pewnych elementów. s754 jest na tyle niepewny, że staram się go unikać
szczególnie dlatego, że to żadna nowinka techniczna - nowe gniazdko, brak
dual channel, brak PCI-x (póki co), brak SATA II - kolejny low-end AMD. A co
do s939 - jeśli chodzi o zestaw dla mnie - to ja zawsze wybieram płyty z
najlepszym wyposażeniem i dźwiękiem. Zboczonym melomanem nie jestem dlatego
nie wywalam na dźwiękówki 200-300pln i chcę mieć najlepszą wbudowaną. A taką
ma MSI K8N SLI. Abit też chyba posiada na Fatal1ty ale Abitowi mówimy NIE za
system OTES. A przy okazji dostaję obsługę NCQ, SATA II, PCI-x i parę innych
szczegółów.

> samo myślałem o płytach dla Athlona z chipsetami SISa, ale ostatnio
> kilka razy się miło rozczarowałem.

To ciekawe. Możesz podać jakieś szczegóły? Może się przyda do zestawów
biurowych.

> Abit wyraźnie przesadza. Może zawziętym overclockerom nie

Ale są jeszcze użytkownicy chcący mieć wydajny PC i ciszę. I dlatego trzeba
szukać rozwiązań konkurentów Abita. Dziwna polityka.

> tylko, że mam głośny monitor (bzyczy) :( Poza tym jestem całkowicie
> zadowolony z ciszy i wydajności.

Mój nie bzyczy dlatego pełna satysfakcja z akcji "Wyciszanie"

--
Czajson | ABIT NF7-S | Barton 3000+ Pentagram QC-80 Cu
512MB PC3200 Dual | Samsung SM997MB | Radeon 9600 Pro |