Re: Jak ktos sie nudzi, konfig. do oceny

Autor: elektronik <lucas21_at_o2.pl>
Data: Mon 02 May 2005 - 14:34:44 MET DST

> Moja rada taka:
> ABIT NF7-S2
> Sempron 2500+ OEM
> 2x256MB DDR400
> ja dodatkowo bym się pokusił o ABIT NF7-S albo SL, które to mają dźwięk
> Soundstorm. Najlepszy wbudowany dźwięk.

A moja rada nieco inna - pakowanie się teraz w drogą płytę socket A to lekki
bezsens - praktycznie w cenie tego abita i sempka socket A możesz dostać MSI K8N
NEO FSR S754 i semprona 2600+ też S754 - wydajność sporo lepsza a i możliwości
OC bardzo dobre. A co do Soundstorma - jeśli miałoby to pracować z
wykorzystaniem wyjścia cyfrowego - ok, świetna sprawa. Ale w układzie z sygnałem
z wyjścia analogowego różnicy w jakości między Soundstormem a każdym innym AC97
praktycznie nie ma (czyli jest tylko średnia).
Co do dysku - samsung będzie teraz dobrym wyborem. Pomyślałbym ew. nad 1GB ramu,
zwłaszcza przy obecnych cenach. Przy giercowaniu może się przydać.
pzdr.