Re: Jak ktos sie nudzi, konfig. do oceny

Autor: barney <barney_at_[WON>
Data: Mon 02 May 2005 - 14:00:47 MET DST

Czajson napisał(a):
> Użytkownik "barney" <barney@[WON]adres.pl> napisał w wiadomości

> Lepiej Samsung - cichszy i szybszy. BTW po co płacić za NCQ jak płyta tego
> nie obsłuży?

Nie bardzo znam sie na pc-tach wiec wlaczylem sobie kompatybilnosc w
konfiguratorze na benchnmarku i wyswietlil mi dwa dyski, roznica kilku
zlotych a ten mial wiecej cache.

> Za podobną cenę Sempron 2800+ OEM + płytka ASUS A7V600-X albo lepiej Sempron
> 2500+ OEM + płytka ABIT NF7-S2 + 2 kostki RAM 256MB w dualu.
>
> Poczytaj testy. Celeron od lat je przegrywa.

No wlasnie niespecjalnie mam czas (i ochote ;)) zaglebiac sie w testy a
na codzien mam maca wiec prosze o rade.

--
pozdrawiam
barney

Masz wieksza szanse wygrac na loterii jesli kupisz los - Forrest Gump