Re: Wybór nagrywarki DVD

Autor: Czajson <private_at_exit.pl>
Data: Sun 01 May 2005 - 23:38:03 MET DST

Użytkownik "AcePL" <ace@op.home.plzasiekantyspam> napisał w wiadomości
news:897be676c3d0805001e081f22959f609@news.home.net.pl...

> najmniej 10-letniej) i innych napędach CD (a napęd w moim

Ciekawe czy ta płytka po 10 latach będzie działała :) Stawiam, że 2 lata
max.

> nagrywarki obsługujące płyty "Double Sided+Double Layer" i trzeba będzie
> kupić nową?

Głupio myślisz i tyle. Wg tej teorii jak moja nagrywarka pali DVD-RW z
prędkością 6x to w momencie gdy pojawi się taka, która będzie potrafiła
zrobić to z prędkością 12x będę ja musiał wymienić. Ciekawe podejście.
Znajdź mi najpierw płytki które się nie spalą przy tej prędkości.
Tak samo ma się sprawa z płytkami DL. Są na rynku, jest czym nagrywać i co?
Nagrywa je ktoś masowo? Za 20pln/sztuka? Będę się martwił zmianą nagrywarki
jak kupię płytkę DS-DL