Re: Pytanie o instalacje XP

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 23:36:36 MET DST

Roki napisał(a):
> To co proponujesz sprawdzic, przestawic? Przy starcie (do traya) uruchamia
> mi sie jedynie oprogramowanie do myszki, drukarki, firewall i netwatcher.
> Mam wylaczone przywracanie systemu, z msconfiga powywalane niepotrzebne
> rzeczy, na dysku C wolnego ze 2gb. A uruchamia sie napewno kilka razy dluzej
> niz 12 sekund....:/.

Ok, wiem ze OT ale odpisze, moze sie to komus jednak przyda. Ta
kolejnosc nie jest bardzo obowiazkowa, ale warto wedlug niej robic.

1. Sprawdzenie startujacych aplikacji (pola Run, RunOnce, itp.) w rejestrze.
2. Optymalizacja pod konkretny procek, dostosowanie prefetcha, itp -
WinXP Manager.
3. Dobra defragmentacja dysku, np. 0&0 Defrag Professional i partycje
systemowa defragmentowac algorymem NAME.
4. Defragmentacja i oczyszczenie rejestru, np. Registry Defragmentation.
5. Optymalizacja startu systemu - Microsoft Bootvis.

Ten ostatni potrafi skrocic czas startu nawet o polowe.

--