Re: Pytanie o instalacje XP

Autor: Roki <rokikulesza_at_nospam.wp.pl>
Data: Fri 29 Apr 2005 - 14:21:23 MET DST

> Zszedlem do 12 sekund ze startem systemu - uruchamia sie Alcohol 120%,
> nvTray, NOD32, StyleXP i Konnekt. A wszystko to na 512 RAMu i dysku
> Maxtora ATA133. To jest na serio kwestia odpowiednio skonfigurowanego
> systemu.

 To co proponujesz sprawdzic, przestawic? Przy starcie (do traya) uruchamia
mi sie jedynie oprogramowanie do myszki, drukarki, firewall i netwatcher.
Mam wylaczone przywracanie systemu, z msconfiga powywalane niepotrzebne
rzeczy, na dysku C wolnego ze 2gb. A uruchamia sie napewno kilka razy dluzej
niz 12 sekund....:/.